خس

پربیننده ترین مطالب

اول مهر

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ


قاعدتا اول مهر اول دبستان حسابی گریه کرده ام اما چیزی یادم نیست فقط همین یادم مانده که یکی از بچه های پیش دبستانی را آن سر حیاط دیدم، دویدم طرفش و بغلش کردم!

اول مهر دوم و سوم و چهارم و پنجم دبستان یادم نیست...

کفش هایی که اول راهنمایی خریده بودم را خیلی دوست داشتم. تمام مدت سخنرانی اول مهر مدیر، من، سر به زیر داشتم کفش هایم را نگاه می کردم.

اول مهر دوم و سوم راهنمایی یادم نیست...

اول مهر اول دبیرستان یکی از بچه ها، توی حیاط به دوستش چیزی گفت که تا آن زمان نشنیده بودم؛ بعد ها فهمیدم که فحش است؛ و تا هنوز معنی اش را نمی دانم.

دوم دبیرستان مدرسه ام را عوض کردم.

تابستان سوم و چهارم دبیرستان را مدرسه می رفتیم. با شروع مهر لااقل دیگر حرص این را نمی خوردیم که بقیه بچه های مدرسه خوابند و ما باید صبح زود سر کلاس های گرم و دم کرده ی مدرسه حاضر شویم.

امروز اول مهر اولین ترم دانشگاه بود. امیدوارم بعدها یادم نماند که امروز از پله های دانشکده ی مهندسی خوردم زمین!

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">