خس

پربیننده ترین مطالب

بچه ها و من

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ

محمدصادق به من میگفت خاله فامنه.

موسی خیلی زود صحبت کرد. آن اوایلش به من میگفت افتاده(!).
محمدحسن تا سه سالگی حرف نمی زد. یعنی یا کلا چیزی نگفت یا اینکه بعدش همه چیز را درست گفت.
عباس هم که تا همین چند وقت پیش به من می گفت خاله خاطمه.
هدی ولی فعلا فقط به من می خندد.
  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۷)

اسم من همیشه به ضایع ترین طرز ممکن توسط بچه ها ادا می شده :(
همه ی اون اسم ها هم می مونه روم حتی بعد از بزرگ شدن بچه ها. اون وقت برای تجدید خاطره منو همون جور که وقتی بچه بودن صدا می کردن ؛ صدا میکنن :((((
پاسخ:
خوبه که! :)
متن نداشت.
بعد چطوری بقیه فهمیدن درباره چی باید نظر بدن که گفتن بچه ها چطور صداشون می کنن؟
پاسخ:
کامنت اول رو خودم گذاشته بودم! 
ولی اصلاح شد. :)
تامتمته(!)ماندگارترین اشتباهی بود که به یادم مانده:)
منتظرم تا ببینم خواهرزاده هام چطور منو صدا می کنند! :)
ان شاءالله ;)
پاسخ:
ان شاءالله به زودی :)
  • فاطمه دریایی
  • اسم کوچک من "نازنین" هس. خواهرزاده م بهم می گفت خاله "نازَن"!
    برادر زاده م بهم می گه: عمه "نانازی" !
    ایشالا خدا بچه ها رو براتون حفظ کنه
    پاسخ:
    خدا ایشالا خواهرزاده و برادرزاده شما رو هم حفظ کنه. بچه ها خیلی خوبن... :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام...
    آله اَدِیه! این اسمی است که فعلا با آن خطاب می شوم توسط قندعسل...
    پیدا کنید اسم اصلی را... :)
    قندک هم که فعلا حرف نمی زند...
    و بعد از 4 تا پسر، چقدر «هدی» شیرین است. نه؟!
    چقدر تصویر گویا است ** *** *** **** *****.
    یک خاله با 5 تا خواهرزاده... :)
    پاسخ:
    سلام
    بامزه است :) من این اسم های بچه ساز را به اسم های اصلی ترجیح می دهم.

    آمدن هدی بی نهایت شیرین است. آن هم برای منی که از همان اولین خواهرزاده منتظر بچه ای بودم که با هم خاله بازی کنیم. نه مثل این پسرها که به جز پرتاب کردن توپ به درودیوار و سقف و لوستر، کار دیگری را بازی نمی دانند.

    اینکه آدم های نقاشی صورت ندارند نه از سر این است که شناسایی نشویم(!) بلکه من هرکاری می کنم نمیتوانم چشم و دهن و دماغ خوبی بکشم! 
    همین قدر را هم خیلی خوب می کشید...
    بعضی ها همین تناسب را هم رعایت نمی کنند و نمی توانند در بیاورند.
    بقیه اش را هم کم کم بزرگ می شوید و یاد می گیرید. :دی
    پاسخ:
    :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خیلی برام جالب بود. خداحفظشون کنه. داداش من ایو (به فتحه الف) یا عیو صدام می کرد.
    پاسخ:
    خدا داداش شما رو هم حفظ کنه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">