خس

پربیننده ترین مطالب

تقلب مدرکشان را شبهه دار میکند. نمی فهمند!

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ق.ظ
تا خواستم برگه ی امتحان را تحویل بدهم، دیدم ممتحن گرامی خوابشان برده است. چند دقیقه ای صبر کردم تا چرتشان پاره شود.
بعد بلند شدم برگه ام را تحویل دادم، از کنار دانشجوهایی که امتحانشان را با کمک جزوه ها و پی دی اف های روی گوشیشان جواب می دادند رد شدم و جلسه امتحان را ترک کردم.
  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۳)

سلام
مدرکشان شبهه دار می شود
بعدا پولی هم که از این مدرک در می اورند، می شود مال حرام... و
این قصه سر دراز دارد...
درااااااااااااااااااااااااااااااز

الحمدلله هیچ وقت تقلب نکردم.
پاسخ:
سلام
بله...
تیتر تکان دهنده ای بود!
پاسخ:
چه بر سر ایمانمون اومده که هرچی راجع به مال حرام و اینا باهاشون صحبت میکنی هیچ تاثیری نداره.
این تکان دهنده تره...
  • فاطمه دریایی
  • اوهوم
    من کلا یه بار تو زندگیم خواستم سر جلسه ی ادبیات دبیرستان تقلب کنم برا شعر حفظیِ حافظ. ولی دوستم دستخطش خیلی ریز بود، خطشو ندیدم!!! منم خودم شعر گفتم نوشتم جای شعر حافظ!!!
    پاسخ:
    و ازونجا بود که به استعداد شاعریتون پی بردید؟ D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">