خس

پربیننده ترین مطالب

قبورنا فی قلوب محبینا

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

می خواهم در قلبم یک کربلا بسازم که همیشه و همه جا همراهم باشد. که هروقت و هرجا دلم گرفت، پر بکشم سوی بین الحرمینش و رو به حرم حضرت عباس، "یا کاشف الکرب..." زمزمه کنم.

به همین امید است که هنوز زنده ام؛ وگرنه فکر برگشتن از همان قبل رفتن هم، امان آدم را می گرفت...

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۲)

  • مهربان ^__^
  • سلام

    دعا کن کربلا رفتنم جور شه
    با تبادل لینک موافقی؟
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله که جور میشه!
    من بی نهایت برای همه ی کسایی که دوست دارن قسمتشون بشه دعا کردم.
    این روزها دلم آشوب است؛
    دیگر قلبی برایم نمانده تا درپناهش کاشف الکرب زمزمه کنم...
    قلب من همانجا ت ک ه ،ت ک ه شد..
    این روزها به هر مسافر
    یک تکه اش را می سپارم تا وقتی رسید از آن سراغی بگیرد!
    تکه ی اصلیش را هم...
    سپردم به همان کس که باید!
    و اینجا با زبانی لکنت گرفته،سلام میدهم از راه دور؛
    یعنی خدا میخواهد دوباره بین الحرمین را طواف کنیم؟!...
    *این روزها ،زیاد برای هم دعا کنیم... :'(((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">