خس

پربیننده ترین مطالب

زیارت

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

نشسته ام روبه روی پنجره فولاد. نگاهم مدام بین سطرهای کتاب مفاتیح و گنبد طلایی در تردد است. 

قصد خواندن زیارت عشورا را که می کنم، عطر کربلا می پیچد توی حرم. نفس عمیق می کشم. ریه هایم پر می شود از عطر خوب تربت، از حس ناب زیارت...

دلم پرواز می کند سوی بین الحرمین. دلم زودتر از خودم کربلایی می شود...


پ.ن: برات کربلا را مدیون امام رضا هستم. در عرض پنج ماه یک بار ایستادم رو به روی پنجره فولاد و دعا کردم؛ باردیگر ایستادم رو به رویش و تشکر کردم...

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۲)

خانه های آن کسانی می خورد دَر بیشتر

که به سائل می دهند از هرچه بهتر بیشتر

عرض حاجت می کنم آنجا که صاحبخانه اش

پاسخ یک می دهد با ده برابر بیشتر

گاه گاهی که به درگاه کریمی می روم

راه می پویم نه با پا، بلکه با سر بیشتر

زیر دین چهارده معصومم اما گردنم

زیر دین حضرت موسی بن جعفر بیشتر

گردنم زیر دین آن امامی هست کو

داده در ایران ما طوبای او بَر، بیشتر

آن امامی که فِداکِ گفتنش رو به قم است

با سلامش می کند قم را مُنوَّر، بیشتر

قم، همان شهری که هم یک ماه دارد بر زمین

همچنین از آسمان دارد چهل اختر بیشتر

قصد این بارِ قصیده از برادر گفتن است

وَرنه می گفتم از این معصومه خواهر بیشتر

من برایش مصرعی می گویم و رد می شوم

لطف باباهاست معمولا به دختر بیشتر

عازم مشهد شدم تا با تو درد دل کنم

بودنم را می کنم اینگونه باور بیشتر

مرقدت ضرب المثل های مرا تغییر داد

هرکه بامش بیش برفش نه! کبوتر بیشتر

چهار فصل مشهد از عطر گلاب آکنده است

اینچنین یعنی سه فصل از شهر قمصر بیشتر

پیش تو شاه و گدا یکسان ترند از هرکجا

این حرم دیگر ندارد حرفِ کمتر، بیشتر

از غلامان شما هم می شود دنیا گرفت

من نیازت دارم آقا! روز محشر بیشتر

ای که راه انداختی امروز و فردای مرا

چشم در راه تو هستم روز آخر بیشتر

برتمام اهل بیت خویش حساسی ولی

جان زهرا چون شنیدم که به مادر بیشتر

دوستت دارم نمی دانم که باور می کنی

راست می گویم به والله از ابوذر بیشتر...


التماس دعا

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • منم همینطوری کربلام رو گرفتم....
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">