خس

پربیننده ترین مطالب

فکر

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۱ ب.ظ


من از ذهنم کار نکشیده ام. مغز من یک موجود نحیف و لاغر است که لابد این روزها از زور فشار فکر، کمرش نزدیک شکستن است. من نمی دانم کمر مغز کجاست اما می دانم اگر بار فکری روی دوش مغز زیاد شود و کمرش درد بگیرد، نتیجه اش این می شود که یک شب تا صبح هرکار می کنی خوابت نمی برد.

مغز من دارد فکر می کند که با رتبه 1561 ریاضی چه کار می توان کرد؟! آیا انتخاب رشته کار آسانی است و از دست خودم برمی آید یا باید بسپارمش به این موسساتی که دارند روز به روز مثل قارچ تکثیر می شوند؟! آیا من رشته ی مورد علاقه ام را انتخاب کرده ام؟! آیا این انتخاب درستی است؟! از طرفی آیا او انتخاب درستی است؟! آیا من توان کارهایی به این بزرگی را دارم؟! آیا خودم این قدر بزرگ هستم؟! ویژگی منفی او چیست؟! ویژگی مثبت او چه طور؟! چه چیزهایی برای من مهم هستند؟! آیا این تصمیم عاقلانه ای است؟! آیا...؟!

پ.ن: کمر مغز شاید جایی نزدیک کمر خودمان باشد! این روزها کمر خودم هم دارد می شکند...

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۱)

به نظرم مهم نیست که بازدید کم باشد...
مهم این است که چقدر لذت بخش است برای کسانی که میخوانند نوشته هایت را.
...وبرای من بسیار لذت بخش است...
رتبه ی خوبی گرفتی فاطمه جان...
اما برای رتبه ی یک هم انتخاب سخت است,حتی سختتر از درس خواندن...
جالب است که من هم امسال کنکور داشتم...
پاسخ:

مچکرم عزیزم :)

سخت محتاج دعای مهربانی همچون تو هستم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">