خس

پربیننده ترین مطالب

هدی

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

تو دختری...

می شود لباس های دخترانه ای که من را جلوی ویترین مغازه ها میخکوب می کرد را حالا تنت کنیم. بعد خودت و لباس هایت را محکم بگیرم توی بغلم. محکم محکم...

تصمیم دارم تمام نوزادی ات را بغل کنم. آخر حیفِ لحظه هایی که توی آغوشمان نباشی. حیف لذتی که این لحظه ها از دست بدهند.

بعدها بزرگ تر که شدی، میمانم مردد که لذت بغل کردنت بیشتر است یا لذت نگاه کردن تاتی تاتی راه رفتن هایت؟! می گذارمت زمین. با دامن کوتاه پرچینت شروع می کنی به قل خوردن. طاقت نمی آورم. دوباره بغلت می کنم...

ما دختریم...

دنیای پر از ماشین و فوتبال پسرها مال خودشان. ما دنیای پر از عروسک خودمان را داریم. حالا که من خاله ی تو هستم، تمام بازی هایمان یک خاله بازی حسابی ست... 

پ.ن: هدی هنوز به دنیا نیامده ولی من او را از محمدصادق و محمدحسن و موسی و عباس بیشتر دوست دارم. تبعیض قائل نشدن بین بچه ها، در مورد خاله ها که جایی وارد نشده است؟!

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">