خس

پربیننده ترین مطالب

هم وظیفه، هم حق

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

من دو سال و دو ماه بود که یک رای بده بالقوه بودم؛ تا این که امروز بالاخره بالفعل شدم. :)

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۷)

  • انــــــ ـار
  • :)
    مبارکه
    پاسخ:
    مچکرم :)
     ان شاءالله با انتخاب شدن یک مجلس مومن خوشحالی هممون ادامه دار باشه.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • رای اولی ؟ به سلامتی و میمنت.خیلی حس خوبی داره.
    پاسخ:
    :)
    سلام...
    تبریک
    قبول باشه ازتون.
    اه
    شماها چقده کوچولویید... الحمدلله بنده تا حالا 13 تا انتخابات شرکت کردم...
    پاسخ:
    سلام
    وای 13 تاااا! خوش به حالتون. من نشستم دعا می کنم بکشه به دور دوم، تعداد مهرهای شناسنامم سه تا شه!!!! D:
    سلام...
    نمی دونم چرا زدم 13 تا، الان که شمردم دیدم 22 است. :)
    پاسخ:
    :o
    زمانی که بنده رأی اولی شدم، سن رأی دادن چیزی بین 15 و 16 سال بود.
    هنوز یادم هست، 15 ساله که شدم، سن رأی همان سال شد 16، سال بعد سن رأی دادن شد 15 سال...
    یکی دوتا انتخابات را هم جا ماندم، چون بحث تجمیع یکی دوتا دوره است که انجام شد وبه نظرم فقط در حق انتخابات شوراها و خبرگان ظلم شد چون دیگر کسی حواسش اهمیت این دوتا نیست...
    اولین مهر انتخاباتی ام هم مال انتخابات ریاست جمهوری سال... است [:) در جهت لو نرفتن سن...] و میان دوره ای مجلس است.
    البته ممکن است کسی همسن وسال من که ساکن پایتخت نباشد، مهرهایش کمتر باشد، چون آن سال ها، بنا به اتفاقاتی که می افتاد (معمولا فوت یا احیانا استعفای نماینده) انتخابات میان دوره ای بسیاری انجام می گرفت، مثلا دوره چهارم مجلس خبرگان، دو تا میاندوره ای داشت، یعنی برای انتخابات دوره چهارم خبرگان، 3 تا مهر توی شناسنامه ام خورده...
    پاسخ:
    من هم برای رای دادن تو انتخابات ریاست جمهوری گذشته فقط چندماه کم داشتم.
    سلااااااااااااااااااااااااااااااام
    تبریک خاله جون!
    ان شاءالله سالیان سال در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی شرکت کنی و صفحه انتخاباتی شناسنامه ات پر از مهر حضور شود...
    اولین رأی خیلی ذوق دارد... خیلی ذوق دارد که برای اولین بار تغرفه رأی خودت را بیندازی توی صندوق، نه برگه رأی پدر ومادر را...
    پاسخ:
    ممنون :)
  • چشم به راهم ...
  • مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">