خس

پربیننده ترین مطالب

بهشت

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

پا گذاشتن به بهشت برای من یک توهم یا خیال نیست که بخواهم چشم هایم را ببندم و آن را در ذهن تصور کنم. همین که چادرم را سر کنم و از خانه بیرون بیایم، بهشت فقط چهار ایستگاه اتوبوس با من فاصله دارد.

پا که داخل حرم می گذارم بوی بهشت می زند زیر بینی ام؛ تمام فاصله ی بین صحن ها را توی آسمان راه میروم شاید هم این بال های ملائک است که فاصله ی بین پاهایم و زمین را پر کرده است. آخر می شود نوازش بال های فرشته ها را احساس کرد.

ضریح را که می بینم، چشمه های اشک از چشمانم جاری می شود. به یقین اشک هم از چشمه های بهشت است.

 السلام علیک یا سیدالکریم...

 

حرم سیدالکریم

 

پ.ن: من بهشت های دیگری را در این شهر می شناسم مثل حسینیه امام خمینی، مثل درکه، مثل منبر حاج آقا پناهیان مثل...

مگر هرجایی که حالت خوب باشد، آنجا بهشت نیست؟

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۲)

منظورتون از منبر حاج آقا توی درکه همون کهف الشهداست؟
پاسخ:

منظورم مسیر کوهپیمایی از میدان درکه تا پناهگاه پلنگ چال بود!

و البته پای منبر حاج آقا پناهیان نشستن هرجا که باشد!

  • محدثه سادات نبی یان
  • چقدر خوبه که حتی وسط دود و دم و روزمرگی هم میشه بهشت رو پیدا کرد... به همین سادگی...

    کلا هستم این بهشت ها رو
    چیذر رو هم ضمیمه میکنم از همین تریبون :)

    بهشتت مستدام پرستوی عاشق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">