خس

پربیننده ترین مطالب

غزه

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

من حتی نمی توانم تصاویرش را از تلویزیون مرور کنم و تو با همه ی کوچکی ات در دل خود حادثه ای.

من این جا برایت اشک می ریزم و تو زیر بار این همه اندوه حتی توان گریه نداری.

عزیز کوچکم،

تو در چنگال این خبیث ترین موجود تاریخ اسیری و من جز دعا هیچ کاری برایت نمی توانم انجام دهم.

پس دعا می کنم این آخرین نفس های این دیو بی رحم باشد؛ دعا می کنم هرچه زودتر بمیرد.

دعا می کنم دست نوازش امام مهربانمان را بر سرت ببینی؛ دعا میکنم دوباره خوشحال باشی.

گریه و دعا تنها سلاح من است.

 

  • فاطمه فاطمی

نظرات  (۱)

کاش این آخرین رمضانی باشد که آسمان غزه برای کودکانش نگران است.
بیایید همه دعا کنیم...
پاسخ:

ان شاء الله...

:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">